bip.gov.pl
RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 04.07.2013 20:22, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Dodanie ikon wpisu

Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych stałych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

Barlinek: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych stałych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku
Numer ogłoszenia: 261248 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. , ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462311, faks 095 7462311.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbarlinek.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych stałych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych stałych; 1. Podwozie, Rozstaw osi 4.15 m / zwis tylny 1.83 m, Wysokość podłużnicy 260 mm, grubość 6,0 mm. Wzmocnienie wewnętrzne z przodu,Tłumik liniowy z poziomą rurą wydechową, Rura wydechowa do góry, po lewej stronie, Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego min. 200 litrów, Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 91/226/EEC, Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy (FUP) zgodne z dyrektywą UE 2000/40/EEC, Zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 26 litrów, Uchwyt koła zap. z boku, Kolor szary podwozia (standardowy); 2. Sprzęgło i wyposażenie do podłączenia przyczepy: poprzecznica zamykająca; 3. Układ napędowy: Silnik wysokoprężny o mocy min. 184 kW (250 KM) przy 1900-2500 obr./min, moment obrotowy 950 Nm przy 1200-1700 obr./min., Emisja spalin Euro 5, Ręczna skrzynia biegów, 6 biegów, Skrzynia biegów z nadbiegiem, Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego; 4. Koła i opony: Pierwsza oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Pierwsza oś tylna: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Zapasowe: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Srebrnoszare obręcze kół, Pierścienie ochronne kół z otwartą częścią środkową, kolor srebrno-szary; 5. Zawieszenie i osie: Oś przednia paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 7,5 tony, Tylna oś napędzana z jedną redukcją i regulowanym 4-miechowym zawieszeniem pneumatycznym sterowanym elektronicznie. Maks. obciążenie 11,5 ton; 6. Masa całkowita pojazdu i masa całkowita zestawu,Maksymalna techniczna masa całkowita pojazdu 18 000 kg, Maksymalna techniczna masa całkowita zestawu 21 500 kg; 7. Komunikacja i zarządzanie inf. dotyczącymi jazdy, Złącze, 2-stykowe, do Systemu zarządzania flotą (FMS), Tachograf cyfrowy, VDO, Podziałka prędkościomierza km/h, Ustawienie ogranicznika prędkości 85/30 km/h, Radioodtwarzacz CD, układ 2 głośników, Antena zespolona - AM/FM i GSM. Zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS, Tempomat; 8. Układ hamulcowy: Hamulce tarczowe na osi przedniej, Hamulec wydechowy, Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej, Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza. Elektroniczny ogranicznik hamowania (EBL), Sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem; 9. Bezpieczeństwo i ochrona: Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, Podstawowy immobilizer silnika z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika; 10. Kabina z zewnątrz: Kabina ze wzmocnionym zawieszeniem mechanicznym. Stalowy zderzak, barwiona szyba oraz elektrycznie sterowane szyby boczne. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie, Kabina w kolorze białym, Szyba barwiona - zieleń, podgrzewana, Centralny zamek drzwiowy. Przełącznik blokady drzwi na desce rozdzielczej dla pasażera. Obejmuje 2 piloty i 2 kluczyki z układem transpondera, Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona. Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika, Lusterko przednie spełnia wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu, Elektryczna regulacja lusterek głównych, Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami, Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego, Dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny; wnętrze kabiny: Kierownica czarna, Lewostronny układ kierowniczy, Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy z zamkiem sterowanym pneumatycznie, Luksusowy fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, regulacją amortyzacji i pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Ogrzewanie siedziska. Zintegrowany zagłówek. Trzypunktowy pas bezpieczeństwa, Podwójny fotel zmiennika. Środkowy fotel z biodrowym pasem bezpieczeństwa. Zewnętrzny fotel z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa, Schowek pod siedziskiem zewnętrznego fotela. Wywietrznik dachowy, ręczne sterowanie, Ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza, Przetwornik z 24V do 12V, 15A, 180W, Elektrycznie otwierane szyby; 11. Warunki zastosowania: Zmienne warunki klimatyczne, z temperaturami spadającymi poniżej -12 stopni Celsjusza, Separator wilgoci z wkładem filtra 30 mikrometrów i podgrzewaną miską filtra. Panel stanu z ostrzeżeniem o opróżnieniu na desce rozdzielczej, Wlot powietrza na dachu kabiny; 12. ZABUDOWA (zbiornik): Zabudowa skrzyniowa w kształcie owalnym nieżebrowanym,wykonana z jednolitych blach, Zabudowa montowana na ramie połączona elastycznie z podwoziem, Pojemność skrzyni ładunkowej min. 16 m³, Pojemność kosza zasypowego min. 1.9 m³, Grubość podłogi min. 6mm, Podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, Instalacja w dnie skrzyni ładunkowej na bioodcieki, Zawór odprowadzające ciecz z odwłoka i zabudowy, Kolor zabudowy - pomarańczowy (standard); 13. Zasyp - odwłok: Mechanizm zgniatania odpadów liniowo-płytowych, Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5, Możliwość sterowania płytą wypychającą ze stanowiska na zewnątrz pojazdu lub kabiny kierowcy, Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, Uszczelka zamontowana dookoła płyty wypychającej, Przycisk kontroli zgniotu po obu stronach odwłoka (start, stop, bezpieczeństwo), Przyciski systemu podnoszenia pojemników po obu stronach odwłoka, Możliwość uwalniana zakleszczonych przedmiotów, Otwieranie odwłoka za pomocą słowników umieszczonych na zewnątrz pojazd, Dwa siłowniki prasy zgniatającej; 14. Podnośnik pojemników: Obsługiwanie pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l, bez konieczności podnoszenia w/w pojemników; SYSTEM WAGOWY: 15. System wagowy musi zawierać jako komponent zestaw czujników tensometrycznych o hermetycznej obudowie przystosowanych do montażu w urządzeniu zasypowym pojazdu: - Liczba: szt 2, - Nośnościami ( kg ): 2 000, - Szerokim zakresem temperaturowym pracy, - Skompensowany: (-10°C ÷ +40°C), - Nieskompensowany: (-40°C ÷ +80°C), - Ochroną przepięciową, - Nośność/obciążenie min. 1000 kg każdy, - Klasa dokładności min. C3, Stopień ochrony czujnika przed wpływem czynników zewn. (klasa szczelności IP Rating) min. IP67, Stopień ochrony układu przeniesienia obciążenia na czujniki (IP Rating) min. IP67, Zabezpieczenie przed przeciążeniem - min. 300% (obciążenie niszczące), Graniczne przeciążenie pomiarowe - 200% (obciążenie nieniszczące); 16. System wagowy musi posiadać terminal (modułowy terminal wagowy) o następujących parametrach: Montaż w kabinie pojazdu, Dokładność - działka legalizacyjna (odczytowa) - 2 kg dla całego zakresu ważenia bez konieczności dokonywania zmian zakresu, Klasa dokładności wagi wg MID - Y(b) dla wag automatycznych, Certyfikat OIML lub tożsamy, Stopień ochrony IP Rating - min. IP55, Zasilanie 12-30V DC, Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C, Klawiatura funkcyjna zewnętrzna (nie dopuszcza się wariantu ekranów dotykowych), Złącza 1 x RS232 lub 1 x RS485 (konfiguracja minimalna), Możliwość podłączenia inklinometru (pochyłomierza), Wejście sygnału położenia pojemników, Realizacja pomiaru w sposób automatyczny/dynamiczny; 17. System wagowy musi posiadać jako komponent certyfikowaną drukarkę paragonową o parametrach: Montaż w kabinie kierowcy, Szerokość papieru - min. 112 mm max. 115 mm, Szerokość wydruku - min. 100 mm, Napięcie zasilające 9 V DC, Złącze RS 232, opcjonalnie USB, Możliwość zastosowania rolek papieru o długości papieru w rolce 40 m (lub dłuższej), Zegar czasu rzeczywistego + kalendarz z możliwością zastosowania w wydrukach, Wyświetlacz LCD, Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C; 18. REJESTRATOR VIDEO ORAZ 3 KAMERY: Mobilny video rejestrator samochodowy z możliwością podłączenia od jednej do czterech kamer z opcją pracy w trybie nocnym, Zapis danych odbywa się na dysku twardym, który umożliwia przechowywanie danych z jednej kamery przez trzy miesiące, Nagrywanie odbywa się tylko podczas pracy pojazdu (praca kamer odbywa się tylko przy włączonej stacyjce), Obsługa systemu GPS - możliwość jednoczesnej wizualizacji pojazdu na mapie oraz widoku z kamer wraz z określeniem prędkości pojazdu, Możliwość przenoszenia danych za pomocą zewnętrznego nośnika danych np. pendrive, Możliwość automatycznej transmisji danych przez Wi-Fi.Bardzo niski pobór prądu (rozruch: do 2.5 A w czasie max. 5 sekund, następnie max. 1.8 A, do 30 W przy podłączonych 3 kamerach z dyskiem), Praca w temperaturze od -20C do +50C, Dwie kamery kopułkowe wandaloodporne na tył zabudowy o klasie szczelności IP67, temperatura pracy -30C do +50C. Rejestracja kolorowego obrazu za pojazdem w odległości od 0 do 30 metrów i o szerokości obrazu 160-180 stopni, Jedna kamera kopułkowa wandaloodporna o klasie szczelności IP55, temperatura pracy -30C do +50C. Rejestracja kolorowego obrazu za pojazdem w odległości od 0 do 30 metrów i o szerokości obrazu 100-130 stopni, Monitor LCD umieszczony w kabinie umożliwiający podgląd z kamer, Rejestracja na nagraniu daty i godziny odbioru odpadów, Możliwość wstawienia stałego napisu (np. nazwa firmy), Możliwość wprowadzenia znaku wodnego potwierdzającego autentyczność nagrania; SYSTEM MONITOROWANIA - OPIS TECHNICZNO-FUNKCJONALNY: 19. Opis urządzenia rejestrującego: Urządzenie rejestrujące - wyposażone jest w rozbudowane możliwości lokalizacji oraz rejestracji parametrów pracy pojazdu. Dane z pojazdów transmitowane są przy pomocy transmisji GPRS i/lub SMS, Wiązka przewodów: - złącze główne (zasilanie, wejścia, wyjścia), - dodatkowe złącza dla czujników (wejścia cyfrowe, wejścia analogowe), Antena GPS, Antena GSM, Możliwość rozbudowy - współpracy z dodatkowymi czujnikami pomiarowymi i urządzeniami: - czytnik pastylek kodowych, - identyfikacyjnych, - moduł pomiaru paliwa w oparciu o odczyt z systemu CAN pojazdu, - elektroniczna sonda pomiaru paliwa, - moduł CAN do odczytu innych parametrów pojazdu, - zasilanie buforowe - akumulator żelowy od 2 Ah do 7 Ah 12V, - blokada uruchomienia silnika z możliwością zdalnego rozłączenia, Homologacja Ministra Transportu; 20. Dane techniczne urządzenia: Napięcie zasilania centrali systemu: zakres napięciowy współpracujący z wszystkimi zakresami napięciowymi instalacji pojazdów samochodowych oraz sprzętu specjalistycznego (max. napięcie do 29 V), Pobór prądu centralki podczas postoju pojazdu do 15mA, Zakres temperatur pracy modułu od -30°C do +70°C, Odbiornik GPS - 20 kanałowy (dokładność pomiaru do 5m). Modem GSM, Ilość wejść/wyjść cyfrowych: 10, Ilość wejść analogowych: 2, Ilość wejść licznikowych 2, Wyjście do współpracy z urządzeniami audio do dwukierunkowej komunikacji głosowej, Wewnętrzna pamięć danych o pojemności kilkunastu tysięcy rekordów (zdarzeń), Standardowa rejestracja i odświeżanie pozycji pojazdu na mapie cyfrowej, co 15-30 s na terenie Polski; 21. Pozostałe parametry urządzenia i funkcjonalność (część funkcji dostępna opcjonalnie*, dokładność wskazań pomiarowych od 2% do 20% zależna od sposobu pomiaru): Lokalizacja GPS, Lokalizacja GSM, w którym znajduje się urządzenie, Transmisja GPRS w Polsce, Transmisja SMS, Alarmowanie Użytkowników o wybranych zdarzeniach przy użyciu komunikatu SMS, Pomiar paliwa przy pomocy sondy pomiaru paliwa, Pomiar paliwa w oparciu o odczyt paliwa przy pomocy magistrali CAN, Pomiar prędkości obrotowej silnika przy użyciu czytnika CAN, Pomiar przebytej odległości (wewnętrznie przez sygnał GPS), lub przez czytnik CAN, Pomiar prędkości przy pomocy GPS, bądź czytnika CAN, Identyfikacja kierowcy przy pomocy pastylki DALLAS; 22. Współpraca urządzenia rejestrującego z programem wizualizacyjnym oraz oprogramowaniem Systemu poprzez serwer dostawcy i mapy cyfrowe, przetwarzanie i udostępnianie danych Użytkownikom na następujących zasadach: Dostęp do programu wizualizacyjnego za pośrednictwem sieci Internet i serwera Dostawcy, Cyfrowa mapa Polski, Możliwość sterowania mapą elektroniczną (przybliżanie, oddalanie, przesuwanie, wyszukiwanie adresów i zapis dowolnego, domyślnego widoku mapy itp.), Wybór pojazdów, które mają zostać pokazane na mapie (możliwość wyboru określonej grupy lub pojedynczego pojazdu), Wyświetlanie na mapie informacji o: pozycji, prędkości, kierunku jazdy i identyfikacji pojazdu (np.: nr rejestracyjny), Możliwość tworzenia i definiowania na mapie miejsc istotnych (obszarów, stref, miejsc szczególnych) dla Użytkownika itp. Alarmowanie wybranych Użytkowników/a o opuszczeniu wyznaczonego obszaru, strefy, trasy (np. w formie komunikatu e-mail, sms), Możliwość odtwarzania historycznych i bieżących danych dot. przebiegów pojazdów (np. tras, przejazdów), Możliwość automatycznego zapisywania sygnalizacji i alarmów uprzednio zdefiniowanych przez Użytkownika, Możliwość wysłania przez Użytkownika żądania odświeżenia danych na temat położenia i stanu pojazdu, Możliwość wysyłania do pojazdu sygnałów pozwalających na sterowanie urządzeniami zainstalowanymi w pojeździe, Raportowanie przez System informacji o zużyciu paliwa z uwzględnieniem wybranych zdarzeń (np. tankowanie pojazdu) oraz prezentowanie na mapie elektronicznej, Generowanie i sortowanie raportów według dowolnie zdefiniowanych kryteriów, Tworzenie dowolnych zestawień oraz wykresów na podstawie danych zebranych z systemu w formacie powszechnie stosowanych arkuszy kalkulacyjnych, Dostęp do archiwalnych raportów, Możliwość drukowania danych (tabel, zestawień, raportów) oraz widoków map bezpośrednio z programu, Możliwość eksportu danych (tabel, zestawień, raportów) oraz widoków map bezpośrednio z programu do dokumentu PDF, Możliwość tworzenia własnych szablonów wizualizacyjnych, Możliwość nadania różnych uprawnień dostępowych dla określonej grupy użytkowników; 23. Podstawowe dane rejestrowane za pośrednictwem systemu z możliwością analizy w dowolnie zdefiniowanym okresie (dostępność danych w zależności od opcji wyposażenia systemu): Lokalizacja pojazdu w czasie rzeczywistym. Zobrazowanie bieżącej lub historycznej pozycji pojazdu na mapie elektronicznej, Początek i koniec trasy pojazdu Punkty przebytej drogi pojazdu, Długość całkowitej trasy pojazdu podana w kilometrach, Długość poszczególnych odcinków podana w kilometrach, Tankowanie paliwa, bieżący stan paliwa w zbiorniku, zużycie paliwa, nieuprawniony pobór paliwa, kontrola paliwa w czasie wolnym od pracy, Uzyskiwane przez pojazd prędkości (w tym średnie i maksymalne), Rejestracja przekroczeń prędkości zdefiniowanej przez użytkownika, Użycie pojazdu w czasie wolnym od pracy lub innym zdefiniowanym przez użytkownika okresie, Pobyt pojazdu w zdefiniowanych strefach i obszarach wraz z rejestracją wszystkich parametrów dot. jazdy i postoju. Rejestracja zdarzeń ponadnormatywnych zdefiniowanych przez użytkownika (np. pobyt w zabronionym obszarze), Rejestracja przebiegów całkowitych pojazdu, Rejestracja odłączenia zasilania w pojeździe, Rejestracja czasu pracy pojazdu; 24. Wymagania sprzętowe dla instalacji oprogramowania: Procesor PIV 1,5 GHz, Pamięć 512 MB, Karta graficzna - min. 800x600, Port USB + port COM, System operacyjny w wersji 32 bitowej: Windows 7,2000,XP,Vista; Minimalna ilość wolnego miejsca na dysku twardym: 50MB, Możliwość połączenia TCP/IP; 25. POZOSTAŁE: Światło alarmowe typu kogut z tyłu pojazdu, Tylne dwa stopnie uchylane wyposażone w czujnik, zgodne z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE, Boczne osłony przeciwnajazdowe, Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE, Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów, Układ centralnego smarowania zapewniający właściwe smarowanie najbardziej obciążonych elementów prasy zgniatającej i przegubów podnoszenia odwłoka, Układ rozłączający napęd śmieciarki, gwarantujący bezpieczeństwo pracy obsługi, Oświetlenie zasypu, Oświetlenie lewej i prawej strony pod zabudową, Uchwyty dla ładowaczy antypoślizgowe, izolujące od metalu, Skrzynia narzędziowa, Zbiornik z czystą wodą do mycia rąk, Trwale zamontowane uchwyty na łopatę i miotłę, Urządzenie do dezynfekcji i mycia pojemników o ciśnieniu min. 25 bar i wydajności 25l na minutę; 26. DODATKOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY POJAZDU: Gwarancja - 24 miesiące na cały pojazd, Autoryzowany serwis podwozia, zabudowy oraz urządzenia zasypowego winien znajdować się na terenie RP, Maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym - 36 godzin od momentu zgłoszenia awarii, Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie (koło zapasowe, gaśnicę, apteczkę, trójkąt ostrzegawczy lub lampy, klin pod koła szt. 1, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny 10-tonowy) oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w RP, umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego bezpośrednio przy dostawie pojazdu, W dniu dostawy wykonawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: - Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.480,86 zł (słownie: dwanaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt złotych i osiemdziesiąt sześć groszy) do zakończenia terminu składania ofert - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. - Wpłaty wadium należy dokonywać na rachunku bankowym: GBS 64 8355 0009 0000 0329 2000 0003 - Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wniesienia wadium poprzez dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium w oryginale lub kopii.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca oprócz oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ przedłoży wpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzieleni zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykazali się terminową rzetelną realizacją co najmniej 2 dostaw pojazdów specjalistycznych do zbierania i wywozu odpadów stałych o pojemności minimum 16m³, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 dostawę pojazdu specjalistycznego do zbierania i wywozu odpadów stałych o pojemności minimum 16m³. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca oprócz oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ zobowiązany jest przedłożyć informację z wykazem wykonanych dostaw wg załącznika nr 5 do SIWZ i załączyć dokumenty potwierdzające, że dostaw zostały wykonane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawca zobowiązany jest spełnić w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawca zobowiązany jest spełnić w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawca zobowiązany jest spełnić w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

referencje wskazujące, że zrealizowane dostawy potwierdzające doświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie zostały wykonane rzetelnie i terminowo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkbarlinek.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pozyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szpitalnej 4 w Barlinku, pok. nr 11, w godz. od poniedziałek do piątku od 7:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku, ul. Szpitalna 4 w Barlinku, pok. nr 11, w godz. od poniedziałek do piątku od 7:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa w ramach operacji dofinansowanej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Infrastruktura ochrony środowiska Działanie 4.2 Gospodarka odpadami pod nazwą Organizacja i wdrożenie systemu selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Barlinek przez zakup śmieciarki i pojemników na odpady komunalne i biodegradowalne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Nazwa załącznika romiar pobierz
SIWZ 7,82 MB bip/userfiles/SIWZ_smieciarka_pgk.pdf
Załącznik nr 1 oferta cenowa 215 KB bip/userfiles/Załącznik nr 1 _v2.doc
Załącznik nr 2 parametry techniczne oferowanego pojazdu 375 KB bip/userfiles/Załącznik nr 2_v2.doc
Załącznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu warunków 208 KB bip/userfiles/Załącznik nr 3_v2.doc
Załącznik nr 4 oświadczenie o brak podstaw do wykluczenia 209 KB bip/userfiles/Załącznik nr 4_v2.doc
Załącznik nr 5 informacje o Wykonawcy

212

KB

bip/userfiles/Załącznik nr 5_v2.doc
Załącznik nr 6 wzór umowy 224 KB bip/userfiles/Załącznik nr 6 wzór umowy_v2.doc

Ogłoszenia:

  1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (09.07.2013 16:56)
  2. Odpowiedzi na pytania Oferentów cz.1-3 z dnia 09.07.13 (09.07.2013 17:15)
  3. Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ (10.07.2013 12:19)
  4. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.07.13 (10.07.2013 20:06)
  5. Odpowiedzi na pytania Oferentów cz. 4 z dnia 10.07.13 (10.07.2013 20:10)
  6. Zmiana ogłoszenia o zmianie ogloszenia z dnia 10.07.13 (10.07.2013 20:50)
  7. Ogłoszenie (drugie) o zmianie treści SIWZ (10.07.2013 20:55)
  8. Informacja o zmianie Załącznika nr 2 w wyniku zmian w SIWZ (11.07.2013 10:46)
  9. Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania (29.07.2013 10:57)
Opublikował: Łukasz Stankiewicz
Publikacja dnia: 04.07.2013 20:22
Dokument oglądany razy: 1280
Podlega Ustawie