Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja Załącznika nr 2 po zmianach w SIWZ
Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych stałych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku
Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty
Ogłoszenie:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 268026 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 261248 - 2013 data 04.07.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462311, fax. 095 7462311.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych stałych; 1. Podwozie, Rozstaw osi 4.15 m / zwis tylny 1.83 m, Wysokość podłużnicy 260 mm, grubość 6,0 mm. Wzmocnienie wewnętrzne z przodu,Tłumik liniowy z poziomą rurą wydechową, Rura wydechowa do góry, po lewej stronie, Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego min. 200 litrów, Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 91/226/EEC, Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy (FUP) zgodne z dyrektywą UE 2000/40/EEC, Zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 26 litrów, Uchwyt koła zap. z boku, Kolor szary podwozia (standardowy); 2. Sprzęgło i wyposażenie do podłączenia przyczepy: poprzecznica zamykająca; 3. Układ napędowy: Silnik wysokoprężny o mocy min. 184 kW (250 KM) przy 1900-2500 obr./min, moment obrotowy 950 Nm przy 1200-1700 obr./min., Emisja spalin Euro 5, Ręczna skrzynia biegów, 6 biegów, Skrzynia biegów z nadbiegiem, Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego; 4. Koła i opony: Pierwsza oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Pierwsza oś tylna: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Zapasowe: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Srebrnoszare obręcze kół, Pierścienie ochronne kół z otwartą częścią środkową, kolor srebrno-szary; 5. Zawieszenie i osie: Oś przednia paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 7,5 tony, Tylna oś napędzana z jedną redukcją i regulowanym 4-miechowym zawieszeniem pneumatycznym sterowanym elektronicznie. Maks. obciążenie 11,5 ton; 6. Masa całkowita pojazdu i masa całkowita zestawu,Maksymalna techniczna masa całkowita pojazdu 18 000 kg, Maksymalna techniczna masa całkowita zestawu 21 500 kg; 7. Komunikacja i zarządzanie inf. dotyczącymi jazdy, Złącze, 2-stykowe, do Systemu zarządzania flotą (FMS), Tachograf cyfrowy, VDO, Podziałka prędkościomierza km/h, Ustawienie ogranicznika prędkości 85/30 km/h, Radioodtwarzacz CD, układ 2 głośników, Antena zespolona - AM/FM i GSM. Zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS, Tempomat; 8. Układ hamulcowy: Hamulce tarczowe na osi przedniej, Hamulec wydechowy, Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej, Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza. Elektroniczny ogranicznik hamowania (EBL), Sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem; 9. Bezpieczeństwo i ochrona: Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, Podstawowy immobilizer silnika z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika; 10. Kabina z zewnątrz: Kabina ze wzmocnionym zawieszeniem mechanicznym. Stalowy zderzak, barwiona szyba oraz elektrycznie sterowane szyby boczne. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie, Kabina w kolorze białym, Szyba barwiona - zieleń, podgrzewana, Centralny zamek drzwiowy. Przełącznik blokady drzwi na desce rozdzielczej dla pasażera. Obejmuje 2 piloty i 2 kluczyki z układem transpondera, Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona. Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika, Lusterko przednie spełnia wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu, Elektryczna regulacja lusterek głównych, Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami, Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego, Dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny; wnętrze kabiny: Kierownica czarna, Lewostronny układ kierowniczy, Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy z zamkiem sterowanym pneumatycznie, Luksusowy fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, regulacją amortyzacji i pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Ogrzewanie siedziska. Zintegrowany zagłówek. Trzypunktowy pas bezpieczeństwa, Podwójny fotel zmiennika. Środkowy fotel z biodrowym pasem bezpieczeństwa. Zewnętrzny fotel z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa, Schowek pod siedziskiem zewnętrznego fotela. Wywietrznik dachowy, ręczne sterowanie, Ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza, Przetwornik z 24V do 12V, 15A, 180W, Elektrycznie otwierane szyby; 11. Warunki zastosowania: Zmienne warunki klimatyczne, z temperaturami spadającymi poniżej -12 stopni Celsjusza, Separator wilgoci z wkładem filtra 30 mikrometrów i podgrzewaną miską filtra. Panel stanu z ostrzeżeniem o opróżnieniu na desce rozdzielczej, Wlot powietrza na dachu kabiny; 12. ZABUDOWA (zbiornik): Zabudowa skrzyniowa w kształcie owalnym nieżebrowanym,wykonana z jednolitych blach, Zabudowa montowana na ramie połączona elastycznie z podwoziem, Pojemność skrzyni ładunkowej min. 16 m³, Pojemność kosza zasypowego min. 1.9 m³, Grubość podłogi min. 6mm, Podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, Instalacja w dnie skrzyni ładunkowej na bioodcieki, Zawór odprowadzające ciecz z odwłoka i zabudowy, Kolor zabudowy - pomarańczowy (standard); 13. Zasyp - odwłok: Mechanizm zgniatania odpadów liniowo-płytowych, Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5, Możliwość sterowania płytą wypychającą ze stanowiska na zewnątrz pojazdu lub kabiny kierowcy, Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, Uszczelka zamontowana dookoła płyty wypychającej, Przycisk kontroli zgniotu po obu stronach odwłoka (start, stop, bezpieczeństwo), Przyciski systemu podnoszenia pojemników po obu stronach odwłoka, Możliwość uwalniana zakleszczonych przedmiotów, Otwieranie odwłoka za pomocą słowników umieszczonych na zewnątrz pojazd, Dwa siłowniki prasy zgniatającej; 14. Podnośnik pojemników: Obsługiwanie pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l, bez konieczności podnoszenia w/w pojemników; SYSTEM WAGOWY: 15. System wagowy musi zawierać jako komponent zestaw czujników tensometrycznych o hermetycznej obudowie przystosowanych do montażu w urządzeniu zasypowym pojazdu: - Liczba: szt 2, - Nośnościami ( kg ): 2 000, - Szerokim zakresem temperaturowym pracy, - Skompensowany: (-10°C ÷ +40°C), - Nieskompensowany: (-40°C ÷ +80°C), - Ochroną przepięciową, - Nośność/obciążenie min. 1000 kg każdy, - Klasa dokładności min. C3, Stopień ochrony czujnika przed wpływem czynników zewn. (klasa szczelności IP Rating) min. IP67, Stopień ochrony układu przeniesienia obciążenia na czujniki (IP Rating) min. IP67, Zabezpieczenie przed przeciążeniem - min. 300% (obciążenie niszczące), Graniczne przeciążenie pomiarowe - 200% (obciążenie nieniszczące); 16. System wagowy musi posiadać terminal (modułowy terminal wagowy) o następujących parametrach: Montaż w kabinie pojazdu, Dokładność - działka legalizacyjna (odczytowa) - 2 kg dla całego zakresu ważenia bez konieczności dokonywania zmian zakresu, Klasa dokładności wagi wg MID - Y(b) dla wag automatycznych, Certyfikat OIML lub tożsamy, Stopień ochrony IP Rating - min. IP55, Zasilanie 12-30V DC, Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C, Klawiatura funkcyjna zewnętrzna (nie dopuszcza się wariantu ekranów dotykowych), Złącza 1 x RS232 lub 1 x RS485 (konfiguracja minimalna), Możliwość podłączenia inklinometru (pochyłomierza), Wejście sygnału położenia pojemników, Realizacja pomiaru w sposób automatyczny/dynamiczny; 17. System wagowy musi posiadać jako komponent certyfikowaną drukarkę paragonową o parametrach: Montaż w kabinie kierowcy, Szerokość papieru - min. 112 mm max. 115 mm, Szerokość wydruku - min. 100 mm, Napięcie zasilające 9 V DC, Złącze RS 232, opcjonalnie USB, Możliwość zastosowania rolek papieru o długości papieru w rolce 40 m (lub dłuższej), Zegar czasu rzeczywistego + kalendarz z możliwością zastosowania w wydrukach, Wyświetlacz LCD, Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C; 18. REJESTRATOR VIDEO ORAZ 3 KAMERY: Mobilny video rejestrator samochodowy z możliwością podłączenia od jednej do czterech kamer z opcją pracy w trybie nocnym, Zapis danych odbywa się na dysku twardym, który umożliwia przechowywanie danych z jednej kamery przez trzy miesiące, Nagrywanie odbywa się tylko podczas pracy pojazdu (praca kamer odbywa się tylko przy włączonej stacyjce), Obsługa systemu GPS - możliwość jednoczesnej wizualizacji pojazdu na mapie oraz widoku z kamer wraz z określeniem prędkości pojazdu, Możliwość przenoszenia danych za pomocą zewnętrznego nośnika danych np. pendrive, Możliwość automatycznej transmisji danych przez Wi-Fi.Bardzo niski pobór prądu (rozruch: do 2.5 A w czasie max. 5 sekund, następnie max. 1.8 A, do 30 W przy podłączonych 3 kamerach z dyskiem), Praca w temperaturze od -20C do +50C, Dwie kamery kopułkowe wandaloodporne na tył zabudowy o klasie szczelności IP67, temperatura pracy -30C do +50C. Rejestracja kolorowego obrazu za pojazdem w odległości od 0 do 30 metrów i o szerokości obrazu 160-180 stopni, Jedna kamera kopułkowa wandaloodporna o klasie szczelności IP55, temperatura pracy -30C do +50C. Rejestracja kolorowego obrazu za pojazdem w odległości od 0 do 30 metrów i o szerokości obrazu 100-130 stopni, Monitor LCD umieszczony w kabinie umożliwiający podgląd z kamer, Rejestracja na nagraniu daty i godziny odbioru odpadów, Możliwość wstawienia stałego napisu (np. nazwa firmy), Możliwość wprowadzenia znaku wodnego potwierdzającego autentyczność nagrania; SYSTEM MONITOROWANIA - OPIS TECHNICZNO-FUNKCJONALNY: 19. Opis urządzenia rejestrującego: Urządzenie rejestrujące - wyposażone jest w rozbudowane możliwości lokalizacji oraz rejestracji parametrów pracy pojazdu. Dane z pojazdów transmitowane są przy pomocy transmisji GPRS i/lub SMS, Wiązka przewodów: - złącze główne (zasilanie, wejścia, wyjścia), - dodatkowe złącza dla czujników (wejścia cyfrowe, wejścia analogowe), Antena GPS, Antena GSM, Możliwość rozbudowy - współpracy z dodatkowymi czujnikami pomiarowymi i urządzeniami: - czytnik pastylek kodowych, - identyfikacyjnych, - moduł pomiaru paliwa w oparciu o odczyt z systemu CAN pojazdu, - elektroniczna sonda pomiaru paliwa, - moduł CAN do odczytu innych parametrów pojazdu, - zasilanie buforowe - akumulator żelowy od 2 Ah do 7 Ah 12V, - blokada uruchomienia silnika z możliwością zdalnego rozłączenia, Homologacja Ministra Transportu; 20. Dane techniczne urządzenia: Napięcie zasilania centrali systemu: zakres napięciowy współpracujący z wszystkimi zakresami napięciowymi instalacji pojazdów samochodowych oraz sprzętu specjalistycznego (max. napięcie do 29 V), Pobór prądu centralki podczas postoju pojazdu do 15mA, Zakres temperatur pracy modułu od -30°C do +70°C, Odbiornik GPS - 20 kanałowy (dokładność pomiaru do 5m). Modem GSM, Ilość wejść/wyjść cyfrowych: 10, Ilość wejść analogowych: 2, Ilość wejść licznikowych 2, Wyjście do współpracy z urządzeniami audio do dwukierunkowej komunikacji głosowej, Wewnętrzna pamięć danych o pojemności kilkunastu tysięcy rekordów (zdarzeń), Standardowa rejestracja i odświeżanie pozycji pojazdu na mapie cyfrowej, co 15-30 s na terenie Polski; 21. Pozostałe parametry urządzenia i funkcjonalność (część funkcji dostępna opcjonalnie*, dokładność wskazań pomiarowych od 2% do 20% zależna od sposobu pomiaru): Lokalizacja GPS, Lokalizacja GSM, w którym znajduje się urządzenie, Transmisja GPRS w Polsce, Transmisja SMS, Alarmowanie Użytkowników o wybranych zdarzeniach przy użyciu komunikatu SMS, Pomiar paliwa przy pomocy sondy pomiaru paliwa, Pomiar paliwa w oparciu o odczyt paliwa przy pomocy magistrali CAN, Pomiar prędkości obrotowej silnika przy użyciu czytnika CAN, Pomiar przebytej odległości (wewnętrznie przez sygnał GPS), lub przez czytnik CAN, Pomiar prędkości przy pomocy GPS, bądź czytnika CAN, Identyfikacja kierowcy przy pomocy pastylki DALLAS; 22. Współpraca urządzenia rejestrującego z programem wizualizacyjnym oraz oprogramowaniem Systemu poprzez serwer dostawcy i mapy cyfrowe, przetwarzanie i udostępnianie danych Użytkownikom na następujących zasadach: Dostęp do programu wizualizacyjnego za pośrednictwem sieci Internet i serwera Dostawcy, Cyfrowa mapa Polski, Możliwość sterowania mapą elektroniczną (przybliżanie, oddalanie, przesuwanie, wyszukiwanie adresów i zapis dowolnego, domyślnego widoku mapy itp.), Wybór pojazdów, które mają zostać pokazane na mapie (możliwość wyboru określonej grupy lub pojedynczego pojazdu), Wyświetlanie na mapie informacji o: pozycji, prędkości, kierunku jazdy i identyfikacji pojazdu (np.: nr rejestracyjny), Możliwość tworzenia i definiowania na mapie miejsc istotnych (obszarów, stref, miejsc szczególnych) dla Użytkownika itp. Alarmowanie wybranych Użytkowników/a o opuszczeniu wyznaczonego obszaru, strefy, trasy (np. w formie komunikatu e-mail, sms), Możliwość odtwarzania historycznych i bieżących danych dot. przebiegów pojazdów (np. tras, przejazdów), Możliwość automatycznego zapisywania sygnalizacji i alarmów uprzednio zdefiniowanych przez Użytkownika, Możliwość wysłania przez Użytkownika żądania odświeżenia danych na temat położenia i stanu pojazdu, Możliwość wysyłania do pojazdu sygnałów pozwalających na sterowanie urządzeniami zainstalowanymi w pojeździe, Raportowanie przez System informacji o zużyciu paliwa z uwzględnieniem wybranych zdarzeń (np. tankowanie pojazdu) oraz prezentowanie na mapie elektronicznej, Generowanie i sortowanie raportów według dowolnie zdefiniowanych kryteriów, Tworzenie dowolnych zestawień oraz wykresów na podstawie danych zebranych z systemu w formacie powszechnie stosowanych arkuszy kalkulacyjnych, Dostęp do archiwalnych raportów, Możliwość drukowania danych (tabel, zestawień, raportów) oraz widoków map bezpośrednio z programu, Możliwość eksportu danych (tabel, zestawień, raportów) oraz widoków map bezpośrednio z programu do dokumentu PDF, Możliwość tworzenia własnych szablonów wizualizacyjnych, Możliwość nadania różnych uprawnień dostępowych dla określonej grupy użytkowników; 23. Podstawowe dane rejestrowane za pośrednictwem systemu z możliwością analizy w dowolnie zdefiniowanym okresie (dostępność danych w zależności od opcji wyposażenia systemu): Lokalizacja pojazdu w czasie rzeczywistym. Zobrazowanie bieżącej lub historycznej pozycji pojazdu na mapie elektronicznej, Początek i koniec trasy pojazdu Punkty przebytej drogi pojazdu, Długość całkowitej trasy pojazdu podana w kilometrach, Długość poszczególnych odcinków podana w kilometrach, Tankowanie paliwa, bieżący stan paliwa w zbiorniku, zużycie paliwa, nieuprawniony pobór paliwa, kontrola paliwa w czasie wolnym od pracy, Uzyskiwane przez pojazd prędkości (w tym średnie i maksymalne), Rejestracja przekroczeń prędkości zdefiniowanej przez użytkownika, Użycie pojazdu w czasie wolnym od pracy lub innym zdefiniowanym przez użytkownika okresie, Pobyt pojazdu w zdefiniowanych strefach i obszarach wraz z rejestracją wszystkich parametrów dot. jazdy i postoju. Rejestracja zdarzeń ponadnormatywnych zdefiniowanych przez użytkownika (np. pobyt w zabronionym obszarze), Rejestracja przebiegów całkowitych pojazdu, Rejestracja odłączenia zasilania w pojeździe, Rejestracja czasu pracy pojazdu; 24. Wymagania sprzętowe dla instalacji oprogramowania: Procesor PIV 1,5 GHz, Pamięć 512 MB, Karta graficzna - min. 800x600, Port USB + port COM, System operacyjny w wersji 32 bitowej: Windows 7,2000,XP,Vista; Minimalna ilość wolnego miejsca na dysku twardym: 50MB, Możliwość połączenia TCP/IP; 25. POZOSTAŁE: Światło alarmowe typu kogut z tyłu pojazdu, Tylne dwa stopnie uchylane wyposażone w czujnik, zgodne z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE, Boczne osłony przeciwnajazdowe, Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE, Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów, Układ centralnego smarowania zapewniający właściwe smarowanie najbardziej obciążonych elementów prasy zgniatającej i przegubów podnoszenia odwłoka, Układ rozłączający napęd śmieciarki, gwarantujący bezpieczeństwo pracy obsługi, Oświetlenie zasypu, Oświetlenie lewej i prawej strony pod zabudową, Uchwyty dla ładowaczy antypoślizgowe, izolujące od metalu, Skrzynia narzędziowa, Zbiornik z czystą wodą do mycia rąk, Trwale zamontowane uchwyty na łopatę i miotłę, Urządzenie do dezynfekcji i mycia pojemników o ciśnieniu min. 25 bar i wydajności 25l na minutę; 26. DODATKOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY POJAZDU: Gwarancja - 24 miesiące na cały pojazd, Autoryzowany serwis podwozia, zabudowy oraz urządzenia zasypowego winien znajdować się na terenie RP, Maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym - 36 godzin od momentu zgłoszenia awarii, Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie (koło zapasowe, gaśnicę, apteczkę, trójkąt ostrzegawczy lub lampy, klin pod koła szt. 1, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny 10-tonowy) oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w RP, umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego bezpośrednio przy dostawie pojazdu, W dniu dostawy wykonawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim..
W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych stałych; 1. Podwozie, Rozstaw osi 4.15 m / zwis tylny 1.83 m, Wysokość podłużnicy 260 mm, grubość 6,0 mm. Wzmocnienie wewnętrzne z przodu,Tłumik liniowy z poziomą rurą wydechową, Rura wydechowa do góry, po lewej stronie, Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego min. 200 litrów, Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 91/226/EEC, Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy (FUP) zgodne z dyrektywą UE 2000/40/EEC, Zbiornik płynu AdBlue o pojemności min. 26 litrów, Uchwyt koła zap. z boku, Kolor szary podwozia (standardowy); 2. Sprzęgło i wyposażenie do podłączenia przyczepy: poprzecznica zamykająca; 3. Układ napędowy: Silnik wysokoprężny o mocy min. 245 KM, Emisja spalin Euro 5, Ręczna skrzynia biegów, 6 biegów, Skrzynia biegów z nadbiegiem, Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego; 4. Koła i opony: Pierwsza oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Pierwsza oś tylna: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Zapasowe: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, Srebrnoszare obręcze kół, Pierścienie ochronne kół z otwartą częścią środkową, kolor srebrno-szary; 5. Zawieszenie i osie: Oś przednia paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 7,5 tony, Tylna oś napędzana z jedną redukcją i regulowanym 4-miechowym zawieszeniem pneumatycznym sterowanym elektronicznie. Maks. obciążenie 11,5 ton; 6. Masa całkowita pojazdu i masa całkowita zestawu,Maksymalna techniczna masa całkowita pojazdu 18 000 kg, Maksymalna techniczna masa całkowita zestawu 21 500 kg; 7. Komunikacja i zarządzanie inf. dotyczącymi jazdy, Złącze, 2-stykowe, do Systemu zarządzania flotą (FMS), Tachograf cyfrowy, VDO, Podziałka prędkościomierza km/h, Ustawienie ogranicznika prędkości 85/30 km/h, Radioodtwarzacz CD, układ 2 głośników, Antena zespolona - AM/FM i GSM. Zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS, Tempomat; 8. Układ hamulcowy: Hamulce tarczowe na osi przedniej, Hamulec wydechowy, Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej, Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza. Elektroniczny ogranicznik hamowania (EBL), Sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem; 9. Bezpieczeństwo i ochrona: Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, Podstawowy immobilizer silnika z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika; 10. Kabina z zewnątrz: Kabina ze wzmocnionym zawieszeniem mechanicznym. Stalowy zderzak, barwiona szyba oraz elektrycznie sterowane szyby boczne. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie, Kabina w kolorze białym, Szyba barwiona - zieleń, podgrzewana, Centralny zamek drzwiowy. Przełącznik blokady drzwi na desce rozdzielczej dla pasażera. Obejmuje 2 piloty i 2 kluczyki z układem transpondera, Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona. Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika, Lusterko przednie spełnia wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu, Elektryczna regulacja lusterek głównych, Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami, Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego, Dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny; wnętrze kabiny: Kierownica czarna, Lewostronny układ kierowniczy, Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy z zamkiem sterowanym pneumatycznie, Luksusowy fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, regulacją amortyzacji i pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Ogrzewanie siedziska. Zintegrowany zagłówek. Trzypunktowy pas bezpieczeństwa, Podwójny fotel zmiennika. Środkowy fotel z biodrowym pasem bezpieczeństwa. Zewnętrzny fotel z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa, Schowek pod siedziskiem zewnętrznego fotela. Wywietrznik dachowy, ręczne sterowanie, Ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza, Przetwornik z 24V do 12V, 15A, 180W, Elektrycznie otwierane szyby, Kamera z tyłu pojazdu połączona z monitorem umieszczonym w kabinie pojazdu; 11. Warunki zastosowania: Zmienne warunki klimatyczne, z temperaturami spadającymi poniżej -12 stopni Celsjusza, Separator wilgoci z wkładem filtra 30 mikrometrów i podgrzewaną miską filtra. Panel stanu z ostrzeżeniem o opróżnieniu na desce rozdzielczej, Wlot powietrza na dachu kabiny; 12. ZABUDOWA (zbiornik): Zabudowa skrzyniowa w kształcie owalnym nieżebrowanym,wykonana z jednolitych blach, Zabudowa montowana na ramie połączona elastycznie z podwoziem, Pojemność skrzyni ładunkowej min. 16 m³, Pojemność kosza zasypowego min. 1.9 m³, Grubość podłogi min. 6mm, Podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, Instalacja w dnie skrzyni ładunkowej na bioodcieki, Zawór odprowadzające ciecz z odwłoka i zabudowy, Kolor zabudowy - pomarańczowy (standard); 13. Zasyp - odwłok: Mechanizm zgniatania odpadów liniowo-płytowych, Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5, Możliwość sterowania płytą wypychającą ze stanowiska na zewnątrz pojazdu lub kabiny kierowcy, Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, Uszczelka zamontowana dookoła płyty wypychającej, Przycisk kontroli zgniotu po obu stronach odwłoka (start, stop, bezpieczeństwo), Przyciski systemu podnoszenia pojemników po obu stronach odwłoka, Możliwość uwalniana zakleszczonych przedmiotów, Otwieranie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych na zewnątrz pojazdu, Siłowniki prasy zgniatającej; 14. Podnośnik pojemników: Obsługiwanie pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l, bez konieczności podnoszenia w/w pojemników; SYSTEM WAGOWY: 15. System wagowy musi zawierać jako komponent zestaw czujników tensometrycznych o hermetycznej obudowie przystosowanych do montażu w urządzeniu zasypowym pojazdu: - Liczba: szt 2, - Nośnościami ( kg ): 2 000, - Szerokim zakresem temperaturowym pracy, - Skompensowany: (-10°C ÷ +40°C), - Nieskompensowany: (-40°C ÷ +80°C), - Ochroną przepięciową, - Nośność/obciążenie min. 1000 kg każdy, - Klasa dokładności min. C3, Stopień ochrony czujnika przed wpływem czynników zewn. (klasa szczelności IP Rating) min. IP67, Stopień ochrony układu przeniesienia obciążenia na czujniki (IP Rating) min. IP67, Zabezpieczenie przed przeciążeniem - min. 300% (obciążenie niszczące), Graniczne przeciążenie pomiarowe - 200% (obciążenie nieniszczące); 16. System wagowy musi posiadać terminal (modułowy terminal wagowy) o następujących parametrach: Montaż w kabinie pojazdu, Dokładność - działka legalizacyjna (odczytowa) - 2 kg dla całego zakresu ważenia bez konieczności dokonywania zmian zakresu, Klasa dokładności wagi wg MID - Y(b) dla wag automatycznych, Certyfikat OIML lub tożsamy, Stopień ochrony IP Rating - min. IP55, Zasilanie 12-30V DC, Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C, Klawiatura funkcyjna zewnętrzna (nie dopuszcza się wariantu ekranów dotykowych), Złącza 1 x RS232 lub 1 x RS485 (konfiguracja minimalna), Możliwość podłączenia inklinometru (pochyłomierza), Wejście sygnału położenia pojemników, Realizacja pomiaru w sposób automatyczny/dynamiczny; 17. System wagowy musi posiadać jako komponent certyfikowaną drukarkę paragonową o parametrach: Montaż w kabinie kierowcy, Szerokość papieru - min. 112 mm max. 115 mm, Szerokość wydruku - min. 100 mm, Napięcie zasilające 9 V DC, Złącze RS 232, opcjonalnie USB, Możliwość zastosowania rolek papieru o długości papieru w rolce 40 m (lub dłuższej), Zegar czasu rzeczywistego + kalendarz z możliwością zastosowania w wydrukach, Wyświetlacz LCD, Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C; 18. REJESTRATOR VIDEO ORAZ 3 KAMERY: Mobilny video rejestrator samochodowy z możliwością podłączenia od jednej do czterech kamer z opcją pracy w trybie nocnym, Zapis danych odbywa się na dysku twardym, który umożliwia przechowywanie danych z jednej kamery przez trzy miesiące, Nagrywanie odbywa się tylko podczas pracy pojazdu (praca kamer odbywa się tylko przy włączonej stacyjce), Obsługa systemu GPS - możliwość jednoczesnej wizualizacji pojazdu na mapie oraz widoku z kamer wraz z określeniem prędkości pojazdu, Możliwość przenoszenia danych za pomocą zewnętrznego nośnika danych np. pendrive, Możliwość automatycznej transmisji danych przez Wi-Fi.Bardzo niski pobór prądu (rozruch: do 2.5 A w czasie max. 5 sekund, następnie max. 1.8 A, do 30 W przy podłączonych 3 kamerach z dyskiem), Praca w temperaturze od -20C do +50C, Dwie kamery kopułkowe wandaloodporne na tył zabudowy o klasie szczelności IP67, temperatura pracy -30C do +50C. Rejestracja kolorowego obrazu za pojazdem w odległości od 0 do 30 metrów i o szerokości obrazu 160-180 stopni, Jedna kamera kopułkowa wandaloodporna o klasie szczelności IP55, temperatura pracy -30C do +50C. Rejestracja kolorowego obrazu za pojazdem w odległości od 0 do 30 metrów i o szerokości obrazu 100-130 stopni, Rejestracja na nagraniu daty i godziny odbioru odpadów, Możliwość wstawienia stałego napisu (np. nazwa firmy), Możliwość wprowadzenia znaku wodnego potwierdzającego autentyczność nagrania; SYSTEM MONITOROWANIA - OPIS TECHNICZNO-FUNKCJONALNY: 19. Opis urządzenia rejestrującego: Urządzenie rejestrujące - wyposażone jest w rozbudowane możliwości lokalizacji oraz rejestracji parametrów pracy pojazdu. Dane z pojazdów transmitowane są przy pomocy transmisji GPRS i/lub SMS, Wiązka przewodów: - złącze główne (zasilanie, wejścia, wyjścia), - dodatkowe złącza dla czujników (wejścia cyfrowe, wejścia analogowe), Antena GPS, Antena GSM, Możliwość rozbudowy - współpracy z dodatkowymi czujnikami pomiarowymi i urządzeniami: - czytnik pastylek kodowych, - identyfikacyjnych, - moduł pomiaru paliwa w oparciu o odczyt z systemu CAN pojazdu, - elektroniczna sonda pomiaru paliwa, - moduł CAN do odczytu innych parametrów pojazdu, - zasilanie buforowe - akumulator żelowy od 2 Ah do 7 Ah 12V, - blokada uruchomienia silnika z możliwością zdalnego rozłączenia, Homologacja Ministra Transportu; 20. Dane techniczne urządzenia: Napięcie zasilania centrali systemu: zakres napięciowy współpracujący z wszystkimi zakresami napięciowymi instalacji pojazdów samochodowych oraz sprzętu specjalistycznego (max. napięcie do 29 V), Pobór prądu centralki podczas postoju pojazdu do 15mA, Zakres temperatur pracy modułu od -30°C do +70°C, Odbiornik GPS - 20 kanałowy (dokładność pomiaru do 5m). Modem GSM, Ilość wejść/wyjść cyfrowych: 10, Ilość wejść analogowych: 2, Ilość wejść licznikowych 2, Wyjście do współpracy z urządzeniami audio do dwukierunkowej komunikacji głosowej, Wewnętrzna pamięć danych o pojemności kilkunastu tysięcy rekordów (zdarzeń), Standardowa rejestracja i odświeżanie pozycji pojazdu na mapie cyfrowej, co 15-30 s na terenie Polski; 21. Pozostałe parametry urządzenia i funkcjonalność (część funkcji dostępna opcjonalnie*, dokładność wskazań pomiarowych od 2% do 20% zależna od sposobu pomiaru): Lokalizacja GPS, Lokalizacja GSM, w którym znajduje się urządzenie, Transmisja GPRS w Polsce, Transmisja SMS, Alarmowanie Użytkowników o wybranych zdarzeniach przy użyciu komunikatu SMS, Pomiar paliwa przy pomocy sondy pomiaru paliwa, Pomiar paliwa w oparciu o odczyt paliwa przy pomocy magistrali CAN, Pomiar prędkości obrotowej silnika przy użyciu czytnika CAN, Pomiar przebytej odległości (wewnętrznie przez sygnał GPS), lub przez czytnik CAN, Pomiar prędkości przy pomocy GPS, bądź czytnika CAN, Identyfikacja kierowcy przy pomocy pastylki DALLAS; 22. Współpraca urządzenia rejestrującego z programem wizualizacyjnym oraz oprogramowaniem Systemu poprzez serwer dostawcy i mapy cyfrowe, przetwarzanie i udostępnianie danych Użytkownikom na następujących zasadach: Dostęp do programu wizualizacyjnego za pośrednictwem sieci Internet i serwera Dostawcy, Cyfrowa mapa Polski, Możliwość sterowania mapą elektroniczną (przybliżanie, oddalanie, przesuwanie, wyszukiwanie adresów i zapis dowolnego, domyślnego widoku mapy itp.), Wybór pojazdów, które mają zostać pokazane na mapie (możliwość wyboru określonej grupy lub pojedynczego pojazdu), Wyświetlanie na mapie informacji o: pozycji, prędkości, kierunku jazdy i identyfikacji pojazdu (np.: nr rejestracyjny), Możliwość tworzenia i definiowania na mapie miejsc istotnych (obszarów, stref, miejsc szczególnych) dla Użytkownika itp. Alarmowanie wybranych Użytkowników/a o opuszczeniu wyznaczonego obszaru, strefy, trasy (np. w formie komunikatu e-mail, sms), Możliwość odtwarzania historycznych i bieżących danych dot. przebiegów pojazdów (np. tras, przejazdów), Możliwość automatycznego zapisywania sygnalizacji i alarmów uprzednio zdefiniowanych przez Użytkownika, Możliwość wysłania przez Użytkownika żądania odświeżenia danych na temat położenia i stanu pojazdu, Możliwość wysyłania do pojazdu sygnałów pozwalających na sterowanie urządzeniami zainstalowanymi w pojeździe, Raportowanie przez System informacji o zużyciu paliwa z uwzględnieniem wybranych zdarzeń (np. tankowanie pojazdu) oraz prezentowanie na mapie elektronicznej, Generowanie i sortowanie raportów według dowolnie zdefiniowanych kryteriów, Tworzenie dowolnych zestawień oraz wykresów na podstawie danych zebranych z systemu w formacie powszechnie stosowanych arkuszy kalkulacyjnych, Dostęp do archiwalnych raportów, Możliwość drukowania danych (tabel, zestawień, raportów) oraz widoków map bezpośrednio z programu, Możliwość eksportu danych (tabel, zestawień, raportów) oraz widoków map bezpośrednio z programu do dokumentu PDF, Możliwość tworzenia własnych szablonów wizualizacyjnych, Możliwość nadania różnych uprawnień dostępowych dla określonej grupy użytkowników; 23. Podstawowe dane rejestrowane za pośrednictwem systemu z możliwością analizy w dowolnie zdefiniowanym okresie (dostępność danych w zależności od opcji wyposażenia systemu): Lokalizacja pojazdu w czasie rzeczywistym. Zobrazowanie bieżącej lub historycznej pozycji pojazdu na mapie elektronicznej, Początek i koniec trasy pojazdu Punkty przebytej drogi pojazdu, Długość całkowitej trasy pojazdu podana w kilometrach, Długość poszczególnych odcinków podana w kilometrach, Tankowanie paliwa, bieżący stan paliwa w zbiorniku, zużycie paliwa, nieuprawniony pobór paliwa, kontrola paliwa w czasie wolnym od pracy, Uzyskiwane przez pojazd prędkości (w tym średnie i maksymalne), Rejestracja przekroczeń prędkości zdefiniowanej przez użytkownika, Użycie pojazdu w czasie wolnym od pracy lub innym zdefiniowanym przez użytkownika okresie, Pobyt pojazdu w zdefiniowanych strefach i obszarach wraz z rejestracją wszystkich parametrów dot. jazdy i postoju. Rejestracja zdarzeń ponadnormatywnych zdefiniowanych przez użytkownika (np. pobyt w zabronionym obszarze), Rejestracja przebiegów całkowitych pojazdu, Rejestracja odłączenia zasilania w pojeździe, Rejestracja czasu pracy pojazdu; 24. Wymagania sprzętowe dla instalacji oprogramowania: Procesor PIV 1,5 GHz, Pamięć 512 MB, Karta graficzna - min. 800x600, Port USB + port COM, System operacyjny w wersji 32 bitowej: Windows 7,2000,XP,Vista; Minimalna ilość wolnego miejsca na dysku twardym: 50MB, Możliwość połączenia TCP/IP; 25. POZOSTAŁE: Światło alarmowe typu kogut z tyłu pojazdu, Tylne dwa stopnie uchylane wyposażone w czujnik, zgodne z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE, Boczne osłony przeciwnajazdowe, Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE, Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów, Układ centralnego smarowania zapewniający właściwe smarowanie najbardziej obciążonych elementów prasy zgniatającej i przegubów podnoszenia odwłoka, Układ rozłączający napęd śmieciarki, gwarantujący bezpieczeństwo pracy obsługi, Oświetlenie zasypu, Oświetlenie lewej i prawej strony pod zabudową, Uchwyty dla ładowaczy antypoślizgowe, izolujące od metalu, Skrzynia narzędziowa, Zbiornik z czystą wodą do mycia rąk, Trwale zamontowane uchwyty na łopatę i miotłę; 26. DODATKOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY POJAZDU: Gwarancja - 24 miesiące na cały pojazd, Autoryzowany serwis podwozia, zabudowy oraz urządzenia zasypowego winien znajdować się na terenie RP, Maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym - 36 godzin od momentu zgłoszenia awarii, Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie (koło zapasowe, gaśnicę, apteczkę, trójkąt ostrzegawczy lub lampy, klin pod koła szt. 1, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny 10-tonowy) oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w RP, umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego, Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego bezpośrednio przy dostawie pojazdu, W dniu dostawy wykonawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku, ul. Szpitalna 4 w Barlinku, pok. nr 11, w godz. od poniedziałek do piątku od 7:00-15:00..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku, ul. Szpitalna 4 w Barlinku, pok. nr 11, w godz. od poniedziałek do piątku od 7:00-15:00..